"جوانمرد" وارد حلقه های کتابخوانی و رقابت کانون های مساجد خراسان شمالی می شود
"جوانمرد" وارد حلقه هاي کتابخواني و رقابت کانون هاي مساجد خراسان شمالي مي شود
به مناسبت روز جهانی بزرگداشت مساجد؛

"جوانمرد" وارد حلقه های کتابخوانی و رقابت کانون های مساجد خراسان شمالی می شود

مسابقه بزرگ کتابخواني "جوانمرد"، خاطرات شهيد جاويدالاثر، «ايراهيم هادي» به همت ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد خراسان شمالي برگزار مي شود.
شناسه خبر : 50725 تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری  مساجد از خراسان شمالی؛مسابقه بزرگ کتابخوانی "جوانمرد"، از جلد یکم  کتابی به همین نام با مضمون خاطرات شهید جاویدالاثر،  «ایراهیم هادی»  طراحی و همزمان با روز جهانی بزرگداشت مساجد اجرای آن آغاز می شود.

 

این مسابقه با هدف خوانش کتاب های ارزشمند با موضوع زندگینامه شهدا است، که قلم  «علی اکبر مزدآبادی » در کتاب جوانمرد، سبک زندگی شهید هادی را   با روایتی واقعی از میان خاطرات نقل شده خانواده و دوستان و همرزمان شهید، در فصل های مختلف روایت می کند.

 

علاقمندان می توانند برای تهیه کتاب با 40 درصد تخفیف عرضه،  با شماره  05832237402 و 05832237327  ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان شمالی تماس بگیرند و نیز به صورت حضوری در این ستاد،  واقع در بجنورد- میدان شهید - خیابان شهید بهشتی جنوبی -کوچه شهید سید مرتضی محمدی( کوچه اوقاف)  و یا به کانون فرهنگی هنری مسجد محله خود مراجعه کنند و کتاب را دریافت نمایند.

 

همچنین برای شرکت در این مسابقه داوطلبان پس از مطالعه کتاب فوق، تا تاریخ اول مهر ماه 1402 فرصت دارند تا  به آدرس https://survey.porsline.ir/s/MgTj9eTq   مراجعه و در آزمون شرکت کنند.

 

اسامی برگزیدگان پس از پایان اتمام مهلت اعلام شده  و در نیمه اول مهرماه سال جاری اعلام می شود.

 

پایان/